UPDATE..

Ja, jag ber om ursäkt..

Till mina kära läsare för dålig uppdatering dessa dagar. Det har varit full fart och sen har jag varit för trött.. Tänkte ge er en liten resumé.

 

Igår;

Blev det en spontantripp till arninge med froggzan. Hon skulle köpa skruvar och då fick hon plocka upp mig med för lite shopping. Mycket trevligt! Blev diverse besök på k-rauta, överskottsbolaget, rusta och willys.

På kvällen var det dags för middag, blev en kebabtallrik tillsammans med froggzan, cissi och malin. Sen åkte cissi vidare på personalmöte och vi andra tog en promenad på två timmar. Riktigt grymt jobbat! Blev även ett stopp i en lekpark för lite lek, dock var jag väldigt rädd då klätterställningen vart lite hög. Haha, synd att man inte hade någon kamera.. ;) Köpte därefter en glass och en loka på macken innan vi traskade vidare. Begav oss senare på ett till litet äventyr som blev mycket roligt. Kvällen bjöd på sjukt många skratt.

 

Idag;

Har jag spenderat dagen tillsammans med froggzan i norrtälje. Jag lockade nämligen ut henne till min frisör för en klippning och resultatet blev mycket bra. Inte konstigt med tanke på att min frisör är grym rent ut sagt! ;) Tog en sväng på team sportia, flygfyren och sedan tankade vi innan vi åkte vidare mot mc donald's för lite lunch. Gott måste jag säga, men dock inte så nyttigt.. Finns kanske en anledning till att jag kallar mig själv "tjockemmet"? ;)
Och vi hann även med en tripp till arninge idag igen för att köpa ett usb-minne.

Ikväll har jag varit hos tjejen min och tittat på film. Den nya wallanderfilmen - indrivaren. En mycket bra film tycker jag, men jag gillar wallanderfilmerna. Blir lugnt ikväll, är riktigt trött faktiskt..

 

Puss&kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0