BESLUT!

Jag kommer numera att enbart blogga på den här adressen. Innan drev jag en annan blogg också som handlade om allt tokigt som händer i livet. Ja, min vardag liksom. Där skrev jag inte dirket något om min diabetes som ändå är en väldigt stor del av min livsstil och då startade jag istället den här bloggen.
Tanken är nu att jag enbart kommer att driva den här bloggen, men den kommer att få ett bredare innehåll. Den kommer att handla om min vardag, alla tokigheter som händer i mitt liv, min diabetes och mycket mer. Med andra ord, allt som livet har att erbjuda. Jag upplever själv att den här bloggen var mer som en informationsblogg om diabetes och nu vill jag att man ska få en inblick i mitt liv och inte enbart om denna hemska sjukdom.
Bara för att man har diabetes betyder det inte att man inte kan leva och ha roligt för det kan man absolut ha. Det gäller bara att tänka efter och hitta balansen, vilket inte alltid är det lättaste men varje dag lär man sig något nytt!

Jag hoppas att ni kommer att fortsätta läsa min blogg och jag vill även välkomna mina gamla läsare över till den här bloggen :)


Kommentarer
Postat av: Ida Alfredsson

Man ska inte se diabetesen som någon hemsk sjukdom. Man ska se den som sin kompis =)

Jag har blivit vän med min diabetes, men det tog tre år =P

2010-03-09 @ 17:41:24
URL: http://yahiida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0