FÖR ALLTID!

Firar dessutom 2 år & 10 månader idag! :)

Jag älskar dig, du&jag för alltid! <3


Kommentarer
Postat av: Ida Alfredsson

Tydligen ska både havre och fiber vara mycket bättre. Då det är mer fibrer och därmed långsammare kolhydrater. Sedan tror jag att den ena var osötad.



Baka glutenfritt är inte helt lätt. Ska som sagt försöka att ge mig på det snart. Det är hur som billigare. Mamma brukar göra ett riktigt gott bröd som är bakat på kroppkaksspad.



Än så länge har jag bara vart medvetslös en gång och det var precis i början av min diabetes. Nu kan jag utan problem göra massa saker med det låga värdet utan att jag märker det =/



Jag fick massa papper av henne men har de hemma. Bland annat ett papper där det stod mycket om vad man ska tänka på när man har båda åkommorna. Har inte läst genom det så noga än utan tänkte göra det när jag kommer hem i nästa vecka.

Men hon sa att havregrynsgröt var en mycket bra frukost som man håller sig mätt länge på. Vilket förvisso stämmer. Dock orkar jag inte köpa den rena havren utan går på vanligt havre vilket inte var jätte populärt men hon accepterade det.

2010-03-25 @ 13:36:13
URL: http://yahiida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0