FUNDERINGAR..

Sitter här med diverse funderingar just nu. Eftersom jag bloggar skulle jag vilja ha en schysst digitalkamera så att bilderna blir bättre. Tar ju mina bilder med mobilkamera, 2 megapixels. Inte så mycket att hänga i granen direkt. Har hittat några snygga på elgiganten, under tusenlappen. Känns helt okej faktiskt.
Jag är också sugen på att köpa en mixer, vill kunna göra smoothies. Både nyttigt och gott :) Och många diabetiker säger att det håller blodsockret på en bra nivå, hur grymt låter inte det? Kan det bli mer perfekt?
Tänkte förmodligen åka till elgiganten i arninge nästa vecka för att inhandla dessa saker.
Jag får se om jag fortfarande är lika taggad på att köpa dessa saker då med ;) Jag har en tendens att bli snål med tiden.. Haha!


Kommentarer
Postat av: Grodan

Ingen är snålare en jag och jag äger båda delarna så nog tycker jag att du kan köpa en kamera och en mixer :D

Sen kan vi byta smoothies recept med varandra :D



Ses snart kompis!

2010-03-28 @ 16:43:01
Postat av: Grodan

Nu vet jag inte vad som hände med min kommentar så jag skriver igen :)



Ingen är snålare en jag och jag äger båda sakerna. Så nog tycker jag att du kan kosta på dig dom!

Sen kan vi byta smoothies recept! :D



2010-03-28 @ 16:45:24
Postat av: Grodan

Men se på du finns båda mina kommentarer där :D

Och här även ett tredje!



HAHAHA!

Jag har tråkigt..

2010-03-28 @ 16:46:27
Postat av: Anonym

sv: tack<3

2010-03-28 @ 17:38:52
Postat av: Hanna

Tycker absolut du borde köpa en mixer! :D

2010-03-28 @ 22:38:39
URL: http://partygalaxen.devote.se
Postat av: Bettan

hehe, eller hur, ibland e jag iaf bra att ha ;P

allting är bara bra med mig :)

Hur är allt själv? länge sen vi sågs nu..

Och det tycker jag inte riktigt om..

Vad gör ni för något roligt i påsk? :)

2010-03-28 @ 23:33:12
URL: http://ekronwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0