HELGRESUMÉ!

Fy på mig, har inte bloggat på hela helgen. Så nu är det dags igen, efter att moa sagt att hon inte har något att läsa ;) Bjuder på en liten helgresumé, enjoy! :)

FREDAG;
Hände inte mycket på dagen, var mest irriterad över rix morronzoo's klipp om diabetessprutor. På kvällen befann jag mig i tibblehallen, då caperio tog emot balrog i den första kvartsfinalmatchen. Lite lagom nervöst sådär, men caperio vann tillslut! :) Heja heja!

LÖRDAG;

Då var det planerat att vi skulle gå ut men så blev inte fallet. Istället fick det bli tacos och lite snacks framför melodifestivalen med min underbara cissi. Tittade även på film (serien eva och adam) som sändes på tv när man var mindre :) Roligt att titta på gamla serier ibland :)

SÖNDAG;

Blev en riktig slappardag det med. Fortsatte att titta på eva och adam med cissi innan vi drog oss mot malin där även bettan var :) Lite senare kom även hanna och ida. Trevligt trevligt! :) Gick ned till kinarestaurangen för middag och det smakade riktigt bra.

MÅNDAG (IDAG);

Idag har jag varit med mamma på sodexo, en hjälpmedelscentral. Där provade vi hennes elrullstol som äntligen har kommit :) Gick riktigt bra för oss båda att köra den. Så på onsdag nästa vecka kommer den, woho! ;) Sen ska vi ut och göra centrum osäkert ;)
Ikväll ska jag till botkyrkahallen med resten av gänget för att se den andra kvartsfinalen mellan balrog och caperio. Kom igen nu caperio, nu vinner vi den här matchen också :) Ska bli kul!

Hur har eran helg sett ut? :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har varit på bio med älskling :) <3



Puss :)

2010-03-15 @ 17:57:42
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0