INNEBANDYTRÄNING!

Innebandyträning stod på kvällens schema, som alltid på tisdagar. Träningen gick bra och blodsockret höll, underbart! :) Hatar att behöva kliva av på grund av att blodsockret blir för lågt. Det blev en liten miniturnering idag då vi var hela 15 utespelare + 1 målvakt. Innan turnering bestämde vi att vinnande lag slapp riva sargen och det blev min femma, riktigt skönt! :)
Fick även en idé att sätta ihop en ny klubba idag och det fixade mogge åt mig. Den blev så fin så! ;) Skönt att kunna ha två användbara klubbor nu. Slänger upp en bild senare i veckan eftersom jag inte har min toolbag hemma för tillfället.
Har precis ätit två små mackor med hushållsmedvurst på och druckit en kopp te, riktigt gott såhär efter träningen. Tänkte snart lägga mig ner i soffan och titta på tv innan jag somnar.

Sweet dreams!


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv. hihi ja :) han var så söt :)

2010-03-17 @ 07:24:31
URL: http://hannahsworld.blogg.se/
Postat av: Ida Alfredsson

Jag byter frisyr var och varannan månad. Är ganska ombytlig av mig =P

Är lite inne på att färga utväxten jag har nu röd, efter att jag klippt mig idag. Men jag har inte riktigt bestämt mig än =P



Jag har en gång legat så pass lågt att jag hamnat i koma. Men av någon anledning så ojar jag mig inte speciellt för det länge. Mycket är nog för att jag idag kan ligga på 1.8 utan att känna av känningen och har då fått för mig att det inte är så farligt att ligga lite lågt ibland. Mycket dumt jag vet.

Jag tvivlar på att jag åt något på kvällen alls, följer man spåret gick det direkt till sängen =P



Jag fick bidrag förut men det har tagits bort. Tror dom har tagit bort det i hela Sverige från förra året. Vilket är mycket dumt enligt mig och andra. Men det är väl bara att gilla läget =/



Jag visste inte att du var gluten oxå. Vilket fick du först? Jag fick gluten redan när jag var 7-8 månader gammal och diabetes när jag var 14.

Hur löser du det med frukostarna? Jag har haft jätte problem att få ihop vettiga frukostar på glutenkosten, speciellt då jag inte längre äter mackor (ren snålhet, sedan kan jag heller inte baka). Visst jag äter havregrynsgröt ibland. Men så gott är det inte =P

Händer även ibland att jag fuskar med celiakin. Gjorde det på jobbet igår och jäklar vad magont jag hade på kvällen =p

2010-03-17 @ 07:32:25
URL: http://yahiida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0