SHOPPING!

Gårdagens innebandymatch gick precis som väntat, seger till caperio! :) Det bjöds på en hel del skratt på läktaren måste jag säga, många roliga kommentarer flög i luften. På fredag bjuder caperio förhoppningsvis upp till dans för sista gången mot balrog. En vinst på fredag innebär att caperio är klara för semifinal :) Så ni kan ju gissa vart jag befinner mig på fredag?! ;)

Idag har jag och cissi varit och shoppat. Blev först shopping på rusta och sedan drog vi vidare till täby centrum. Blev lunch på mc dondald's - en cheesburgare, äppelbitar och en ramlösa citrus.
Jag är också glad för att blodsockret vid lunchtid hittade tillbaka till sin normala nivå! :) Hade då ett värde på 6.8 mmol/l - skönt!

Dagens outfit;

  

Dagens inköp;

    

Ansiktsprodukter från garnier - 100 kr
Duschcreme palmolive - 50 kr
Jeans från H&M - 399 kr
Hårvax från redken - 260 kr


Kommentarer
Postat av: Johanna

snyyggt ;) Puss<3

2010-03-16 @ 18:12:53
URL: http://hannahsworld.blogg.se/
Postat av: Lina

Nej du fuktskador i taket är inte bra alls.

Du känner ingen som skottar och reparerar tak? =)

2010-03-16 @ 19:11:16
URL: http://linalw.blogg.se/
Postat av: Ida Alfredsson

Jag blev kär i ditt hår =D

Till och från saknar jag mitt långa hår, haft mycket konstiga frisyrer, när hälften var vitt och hälften svart. Den saknar jag mest =)



Jo, egentligen borde jag kanske bli rädd. Men av någon anledning blir jag inte det. Vissa tillfällen vill jag inte att diabetesen ska förstöra. Tror inte att jag tog något bls när jag kom hem den här kvällen då jag hittade min sko utanför dörren och har inget som helst minne av hur jag kom hem.

Och att jag låg så lågt har nog med att jag spydde ganska ordentligt en gång under kvällen. Så jag hade inget kvar i magen som bls kunde stiga på.

2010-03-16 @ 20:58:45
URL: http://yahiida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0