SHOPPING!

I måndags bar det av till kista för att leta födelsedagspresenter till ida som blev 22, men enligt mig bara 21.. ;) Så nu är alla presenter inhandlade och jag hittade även en hel del till mig själv, sweet!
En verklighetsbaserad bok, en parfym, ett armband och en liten plånbok :) Hämtade ju dessutom ut mitt diabeteshalsband i måndags så nu är man några tusen fattigare, men jag är riktigt nöjd!

   

Igår var det innebandyträning och det gick faktiskt rätt bra. Fick dock sätta mig en stund eftersom blodsockret blev lite för lågt. Skönt på ett sätt ändå eftersom jag har haft problem med högt blodsocker tidigare. Tog dessutom fram nytt insulin till båda pennorna innan middagen, så det kanske var det som gjorde susen? Skönt i alla fall.

Imorse vaknade jag med ett bra blodsocker, så otroligt skönt. Hela dagen blir liksom mycket lättare då och humöret är på topp. Har ätit frukost för några timmar sedan och druckit en kopp kaffe nyss, underbart gott! :) Nu får vi se vad denna dag har att erbjuda - En ny dag med nya möjligheter!


Kommentarer
Postat av: Grodan

Jag har den där boken! Den är bra :)

2010-03-10 @ 20:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0