BLODSOCKER & CUP..

Hade ganska fina blodsockervärden igår..

Och det känns himla skönt måste jag säga. Och imorse vaknade jag med ett blodsockervärde på 7.4 mmol/l. vilket är helt grymt! Hade dock 12.4 till lunchen.


Har dessutom precis slängt ihop en packlista till falun, ska på innebandycup. På torsdag är det avfärd, ska bli så sjukt roligt. Dessutom ska även "diabetesmannen" dit. Spännande :) Undra hur många diabetiker det befinner sig på denna innebandyturnering? Någon annan som ska dit? :) 2 diabetiker än så länge..

Ikväll blir det lugnt för min del. Cissi ska bjuda mig på middag, mysigt. Undra vad det blir? :) Blir en lugn hemmakväll i alla fall. Imorgon bitti ska vi stå i caféet i hammarbacken då det är företagscup. Därefter blir det 60-årsfest och sedan kanske vidare på en annan fest. Time will tell ;)

Trevlig helg kära läsare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0