BLOGGDESIGN..

Ja, som ni ser är utseendet lite annorlunda..

Och det får duga för denna gången. Blev bara lite ändring med färgerna, kände för ljusare färger eftersom vi går mot ljusare tider.

 

Kvällens planer blir till att..

Laga middag - kycklingfilé med rotfrukter och tzatziki. Beger mig senare hem till min älskade flickvän för lite måndagsmys. Blir film och bara umgås.


Jag är ganska faschinerad över att en människa kan betyda så otroligt mycket som min flickvän gör för mig. Snart har vi varit tillsammans i tre år, vartav ett år som förlovade. Jag älskar dig fruktansvärt mycket och det bara växer för varje sekund som går. Jag vill aldrig någonsin förlora dig! ("v")



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ska göra mitt bästa för att inte ta ett uppehåll på typ 9 månader igen! ;)



Härligt! med Chinos kan man ju inte vara så mycket annat än king! ;) Det är alltid ett säkert kort. Lätt att du ska sattsa på de grönaktiga, kul med många olika färger :)Jag är också sugen på flera färger.

2010-05-03 @ 20:55:33
URL: http://malinbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0