FULL RULLE..

Hela dagen idag..

Har städat mitt rum och det var verkligen välbehövligt kan jag lova er, så nu är det rent och fräscht igen. Därefter blev det en dusch, rakade benen och allt med. Underbart skönt att krypa ned i en nybäddad säng när man dessutom är nyrakad, åh me like! ;) Och sen var klockan lunchdags.. Så då gjorde jag varma mackor med tomat och ost och självklart en kopp kaffe till det, så nu är jag en kopp närmre dig hanna ;)

Ska snart ner till centrum och handla ingredienserna till tacos, mhm tacos till middag idag - mums! Därefter blir det hem och laga middag för att senare gå till min älskade cissi som ska färga mitt hår. Utväxten är inte att leka med. Inte så himla snyggt att ha svart hår och en blond utväxt på det, nej usch.
Imorgon ska jag nämligen besöka min frisör för att fixa till frillan på riktigt. Ser hemskt ut just nu. Tackar marika för att jag får ta med bilden på henne. Hon har den frisyren jag alltid har velat ha men inte kunnat förklara för mina frisörer. Känns helt lovely.. :) Längtar! Hoppas bara att det blir så som min bild i huvudet ser ut, eller ännu bättre.. ;)


Puss&kram.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tror den nya frillan kommer passa dig utmärkt! :) Du får lov att vara snabb med att slänga ut en bild.

2010-05-31 @ 20:53:29
URL: http://malinbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0