HEMKOMMEN..

Från både shopping och innebandyträning..

Fick däremot med mig lite annat hem än tänkt. Blev ingen sportbag, fann däremot den jag var sugen på i butiken men upptäckte att den inte hade några sidofack. Inte okej! Så den fick inte följa med mig hem. Köpte även mina strumpor och alla hygienprylar jag skulle inhandla. Hittade dessutom en ny tröja på stadium så den fick följa med mig hem istället, me like! :)

Blev middag på mc dondald's eftersom vi kom till täby centrum så sent. Smaskens! ;) Cissi fick jobba över, inget ovanligt nu i dessa tider när dem bygger om butiken. Trodde att jag skulle bli tung som en sten på träningen sen eftersom jag inte åt världens nyttigaste middag direkt men det gick väldigt bra trots allt. Det blev två-mål nästan hela träningen, skitkul! :) Laget är riktigt laddat och det är grymt inför falun på torsdag. Lirade om att förlorande lag skulle få riva sargen idag och mitt lag vann. Skönt att slippa den där förbannade sargen, så jag stod bara och surrade med folk medans de andra fick jobba! ;) Hahaha!

Har duschat och ätit så nu blir det till att borsta tänderna och krypa ned under täcket. Imorgon har jag diverse ärenden som måste uträttas.


Sov gott käre läsare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0