HOME..

Ganska precis hemkommen från täby centrum..

Där det blev middag på tacobar och därefter filmen som alla kritiker har sågat totalt - Sex and the city 2.. Jag tycker absolut inte att den var så dålig som dom sagt, jag gillade den. Kan däremot hålla med om att ettan var bättre, men tvåan är helt klart värd att se! :)

Ska nu krypa till kojs, då jag är både trött och har ett huvud som spränger just nu! :/ Imorgon ska vi spendera ett x antal timmar i bilen på väg ner till ullared, skönt att vara i hyffsat skick då ;)

 

Sov gott alla läsare! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Det kostar att ligga på topp vettu :P Nä men jag försökte planera in att vara nyklippt till semestern, och jag kunde inte vänta ändå tills dess med att klippa mig, så fick klämma in ett besök innan det.



Hur blev det med din klipptid och din frilla du hade hittat?

2010-05-27 @ 22:25:30
URL: http://malinbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0