NYFÄRGAD..

Då har älsklingen min färgat mitt hår..

Och det blev bra måste jag säga. Hårrötterna är återigen svarta, som resten av håret. Tack gumman! <3

Imorgon ska jag till frissan, jag längtar. Ska bli så himla skönt att fixa till fjuna lite, haha! :)

Blodsockret låg på 1o.1 mmol/l nu. Ska nog äta en macka innan jag går och lägger mig eftersom mitt blodsocker har en tendens att sjunka under nätterna. Orkar inte vakna med någon känning när man ska iväg tidigt. Ska åka vid 8.oo.. :)

Sov gott! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, kan ju vara bra att lära sig lite om bilar faktiskt. Speciellt när ingen i familjen kan ett skit om det. Så det är ingen idé att be dem om hjälp. Pappa tog sig inte ens ner till centrum för han kände att han inte kunde göra någonting ändå :P



Gjorde du några klipp i Ullared då? Såg ut som att ni fick med er en hel del hem iaf ;)

2010-06-01 @ 09:18:15
URL: http://malinbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0