ONSDAGSFIKA..

Tillsammans med min fikadejt moa..

Satt ett par timmar nere på fiket och snackade om allt och ingenting. Riktigt skönt faktiskt! :) För moas del blev det en sallad och någon juice och för min del glass och cola light. Smaskigt värre var det! ;) Kände att jag kunde få äta lite glass nu i sommarvärmen. Blev 3 kulor med daimglass, jordgubbsglass och mangoglass. Det kan jag varmt rekomendera! ;)


 

Efter fikat blev det en sväng på ica för att handla. Blev lite grovt bröd, avocado, sallad och majskolvar. Därefter skiljdes vi åt och jag traskade hem i det fina sommarvädret! Tack för idag moa! :)


Ska bli spännande att se vad blodsockret ligger på nu till middagen eftersom jag åt glass utan att ta några extra enheter insulin. Jag hoppas att det ligger okej! ;) Håll tummarna!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, man e ju det! Köpte den på appelbutiken i täby. Tror tyvärr att det funkar på samma sätt vart man än köper den, appel har typ massa konstiga idéer för sig. Men nu har jag iaf hämtat den nya, och än så länge funkar den prima :)



Okej, ja jag får ta och se den någon gång. Om du rekomenderar den så är den säkert bra ;)

2010-05-19 @ 22:47:52
URL: http://malinbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0