PACKNINGEN..

Till falun är nu avklarad..

Skönt att man har packat nu. Imorgon ska det sista packas, sånt som jag behöver imorgon. Blir allt insulin och lite hygienartiklar. Ska bli sjukt roligt att åka imorgon! :) Avfärd från hammarbacken kl o7.oo, så imorgon får man gå upp med tuppen. Haha! :) Första matchen spelas 12.1o. Önska oss lycka till! ;)


 

Detta blir sista inlägget för kvällen. Ska fixa det sista och sedan ska jag krypa ned under täcket framför tv:n och troligtvis kommer jag att somna där om jag känner mig själv rätt.

På återseende på söndag! :)

Önskar er en riktigt grym helg, för det tänker jag ha! ;) Puss&kram!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Lycka till! Jag tänker på er!

2010-05-13 @ 11:39:06
URL: http://www.metrobloggen.se/umbrellajess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0