PARTY..

All night long.. Eller?..

Ja det vet man aldrig, idag är det mycket fest i alla fall. Ska som sagt på 6o-årsfest först, blir middag och lite trevligheter. Dock inte med min egen släkt utan med cissis. Fast vad gör det? Jag gillar dom! :)

Därefter ska vi vidare hem till lina och tess där det är ännu mer partaj. Ska bli riktigt nice faktiskt! :) Blir väl lite dricka och en massa snack kan jag tänka mig. Fest med underbara vänner, kan det bli mycket bättre en lördagkväll som denna? :) Don't think so!

Hoppas på att blodsockret går ned nu, låg alldeles för högt.. 18.8 mmol/l.. men det har ju sin förklaring. Lite onyttigheter igår sätter spår på blodsockret idag, suck! Hur som, jag är starkast och jag bestämmer! Ingen idé att deppa ihop! :)

Kommer kanske bilder på kvällens outfit senare, har nämligen inte bestämt riktigt vad jag ska ha på mig. Det återstår att se.. ;)

Önskar mina härliga läsare en fortsatt trevlig lördag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0