UNDERBART..

När solen skiner och man umgås med härliga människor..

Satt nämligen på venezias uteservering med min älskade och lite kompisar. Blev lyxlunch och en kall cola light för min del eftersom blodsockret inte var att leka med idag. Roligt att mätaren visar 24.3 vid 13.oo.. Då hurrar man inte direkt. Hade suttit fint med en cider, men det blir ikväll istället. Tittade lite på hockeyn och bara njöt av livet. Skitmysigt! :) Blodsockret är nu nere på 9.4 så jag klagar inte det minsta just nu. Brände mig när vi satt ute också, röd som en kräfta på ena armen. Haha, snyggt att bli solbränd bara på ena sidan.

 

Snart bär det av till malin på födelsedagspartaj, blir middag och hela köret. Ska bli spännande att se vad mästerkocken har slängt ihop. Haha! :) Och så ska det drickas cider och kanske en och en annan öl! ;)

Tack till alla människor som har och kommer att förgylla mig dag/kväll! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha. Mästerkocken ;) Jag e lite besviken på att du inte kom och fixade tacobuffén där :P Men något lyckades jag ju slänga ihop iaf, även om jag brände tungan på köpet, och lyckades förvandla köket till ett kaos. ;)

2010-05-23 @ 23:22:13
URL: http://malinbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0