FREDAGMYS!

Träningen igår..

Gick riktigt bra faktiskt. Jag jobbade hårdare än vanligt så jag är grymt nöjd med min egen insats. Plus att man fick stänka in några bollar, skönt när man annars har lite måltorka. Laget ser riktigt laddat ut inför morgondagens match.
Kl 14 i hammarbacken > vallentuna-töjnan. Be there! :)

 

Idag är det fredag..

Jag har haft en soft morgon. Bara tagit det lugnt. Käkat frukost, glidit runt lite på nätet, fixat upp julstjärnorna i fönstren och kikat lite på tv. Har precis tagit en varm dusch och gjort mig redo för dagens äventyr.
Idag ska jag och hjärtat in till stan för en liten mysig shoppingtur. Inget speciellt som ska inhandlas för min del, jo förresten, en stickad varm halsduk. Skönt nu när det lider mot kallare tider ;) Och hårfärg vore kanske på sin tid, mina blonda rötter är inte så heta alltså. Får se om man hittar något annat trevligt!

Trevlig helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0