GLADARE..

Ohyes, nu är jag mkt gladare..

Drog som sagt till onoff med min mobil som var helt fucked up och grabbarna i infodisken säger alla i kör att dom är så less på alla dessa reparationer så jag får en ny mobil. Fick välja och vraka precis som jag ville till ett belopp av 2749 kr som min andra kostade. Najs tänkte jag och knallade bort med en snubbe till mobiltelefonerna. Jag valde tillslut en sony ericsson xperia w8 :)



Och jag är riktigt nöjd med dealen..

Fick en ny touchmobil + försäkring + 81 kronor tillbaka. Hur najs var inte det? :) Och dessutom kommer jag få mer pengar senare från min gamla försäkring på den andra mobilen.. :)

Anledningen till att jag inte tog värsta grymma luren redan nu är för att jag i februari kommer att fixa nytt abonnemang och då får jag välja precis vilken mobil jag vill så då tänkte jag satsa på en annan då. Fast det känns ändå bra najs alltså! :)

 

JAG ÄR GLAD! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0