MER SHOPPING..

Blev det tillsammans med..
Hjärtat idag i täby centrum. Började med att lämna in min mobil för lagning på onoff. Den har fått fnatt och lever sitt eget liv. Datumen ändras, så idag fick den för sig att det var tisdag och den andra november istället för måndag och den första. Smsen försvinner spårlöst och batteriet laddar inte upp till hundra procent så idag fick jag nog och lämnade in den.


Därefter var vi på intersport och testade nya inneskor och vi båda fick med oss ett par hem. Strålande vill jag säga med tanke på att mina nuvarande är helt slut. Får fruktansvärt ont i fötterna av de gamla skorna så det var på tiden att fixa nya.


Impulsköpte även en innebandyklubba, en salming kickzone sniper för 1300 kronor. Galet nice klubba och min magkänsla sa att jag skulle köpa den trots det saftiga priset. Såg min karriär framför mig ;)

Blev även ett par andra saker. Ett par jeans, en tröja, wristband och hårband.. :) Träffade även ida och senare malin inne i centrumet så vi körde en liten uppslutning senare. Ida och malin åt middag och jag och cissi drack en varsin smoothie, mums :)




Inneskorna från adidas :)




Och den nya klubban :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0