TISDAGSMORGON..

Spenderade gårdagen med..

Ett besök på rusta där jag mötte upp hjärtat efter att hon slutat jobbet. Handlade lite julsaker, så himla mysigt. Och sedan åkte vi hem och bytte om för att sedan bege oss ned till ica för att möta upp björn och helsingborgarn. Handlade kvällens middag och begav oss hem till björn för att laga ihop det. Pasta med kycklingsås blev det, riktigt gott.

Idag är det..

Tisdag och det är fruktansvärt kallt ute, nu är vintern här på riktigt. Burr! Ska julpyssla lite mer på mitt rum idag, sätta fram diverse julsaker och hänga upp en ny ljusboll i mitt fönster, mys. Och så kanske man ska börja slå in årets första julklappar? :) Ja, det är lika bra! :) Har ju handlat till mamma, moster och en julklapp till min älskade kusin annika.

 

Ikväll är det plastbollsträning, ska bli kul. Kanske skotträning skulle sitta på sin plats för min del idag? ;) Haha, fick ju verklgien inte in en enda boll på matchen i lördags, surt som bara den! För jag vet att jag faktiskt kan! Och det gör saken ännu surare men det är bara att bita i det sura äpplet och blicka framåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0