ALLT OCH LITE DÄRTILL.

Fredag;

På dagen var jag och jessica och desperat letade efter en ny innebandyklubba till henne eftersom hennes klubba gick sönder under torsdagsträningen. Och självklart skulle vi spela cup på lördagen, härlig kombination ;) Hur som helst så hittade vi en klubba för 200 kr, vilket var grymt.

Kvällen spenderades med älsklingen, jessica, malin, hanna, ida och katta inne på grönan där hoffmaestro spelade. Sjukt mycket folk och jag såg absolut ingenting. Istället drog jag, malin och jessica och spelade på hjul under tiden eftersom musiken hördes överallt ändå ;) Jag vann en nalle till cissi med texten "i love you" :)

Lördag;

Cup i högdalshallen, vilket faktiskt var riktigt trevligt och vi spelade bra enligt mig.

vallentuna-rotebro > 12-2

högdalen-vallentuna > 5-2

vallentuna-trosa/edanö > 5-2

Och detta resulterade i att vi kom 2:a i våran grupp och gick vidare.

 

På lördagskvällen var det lite fest, dock väldigt lugnt för min del eftersom jag skulle spela match på söndagen igen. Blev lite förkrök hos malin, utgång på våning ett här i vallentuna och sedan efterfest hos malin. Kom hem vid 04.00 och gick upp vid 8.00 för att åka till högdalen igen.

 

Söndag;

Spelade kvartsfinal mot tyresö/trollbäcken kl 11.00. Ett riktigt grymt lag måste jag säga. Matchen slutade 4-3 till TT, men ack så nära vi var att trycka in kvitteringen men det ville sig inte riktigt. Detta resulterade i att det var slutspelat för vår del.

Blev en riktig myssöndag hemma hos älskade. Middag och tv tills vi båda totaldog vid 20.00.. Cissi mådde inge bra alls så kanske var lika bra att vi somnade så pass tidigt!

 

Måndag;

Cissi var dålig så hon var hemma från jobbet. Blev frukost och sedan tittade jag på våra bästa år. Därefter vart det några avsnitt av skärgårdsdoktorn och sen knallade jag hem. Blev lunch hemma och sedan gick jag till gymmet med malin. Köpt årskort på gymmet och avklarade ett pass där. Svettigt värre men dock väldigt nyttigt ;)
Efter gymmet lagade jag och malin middag, pasta med korvstroganoff, grönsaker och keso. Grymt gott var det! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0