BACK ON TRACK..

Såhär ett par..

Dagar senare. Jag har spenderat torsdag-söndag i falun tillsammans med världens bästa damlag, vi har spelat axa floorballcup. Dock blev det inget slutspel för våran del, vi missade det med 1 poäng. 5 fighter - 3 vinster och 2 förluster blev det. Jag har haft en fantastisk helg tillsammans med laget - tack alla! <3

Och något som har varit galet skönt är att jag nästan hela helgen har legat superbra i blodsocker, bara några enstaka höga värden och inga låga blodsockervärden. Grymt! (:

Just nu..

Sitter jag och chillar vid datorn, är ganska trött efter helgen i falun. Idag har jag och hjärtat bara myst hela dagen, riktigt skönt faktiskt. Känns som att det kommer bli en tidig kväll för min del, imorgon måste jag vara utvilad.. Då ska jag först jobba och sedan tatuera mig! (:

 

Ska strax dricka en kopp kaffe med mor min och ringa hjärtat.

 

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0