BEUNDRANSVÄRT..

Jag sitter..

Och tänker på hur mycket glädje innebandyn ger mig. Det är ganska faschinerande faktiskt. Innebandyn är en otroligt viktig del i mitt liv, den får mig att må bra på alla plan faktiskt. Tänk att en ihålig boll, som man ska jaga runt som en tok efter för att sedan skjuta i mål, kan ge så mycket glädje?


Givetvis är det också allt omkring innebandyn, som laget, tränaren och lagledaren som gör så mycket. Jag älskar vårt damlag, det är en sådan härlig gemenskap. Det finns en sådan glädje i gänget, mellan spelare och ledare. Vi liksom brinner för det vi gör och vi jobbar mot ett gemensamt mål.

Och jag kan lova er att laget är lika tajta på planen som utanför, vi spenderar en del tid tillsammans även utanför planen och det är något som är jätteviktigt för att lyckas även innanför sargen.


♥ Vallentuna IBK damlaget ♥



Damlaget säsongen 2010/2011


Jag och min tränare mårten på restaurang våning ett :)

BETYDELSEFULLT! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0