TRE-RÄTTERSMIDDAGEN..

Tillsammans med..

Brudarna är nu avnjuten och det blev mycket gott. Forsman var ansvarig för förrätten medans jag och helsingborg delade på varmrätten. Björn fick baka, så efterrätten var hennes uppdrag.
Det blev många samtalsämnen och många skratt under kvällens gång, härligt värre! :) En skön fredagskväll..
Just nu funderar jag bara på när hjärtat kommer hem, jag är trött men vill vara vaken när hon kommer hem så jag slötittar på big brother med mina grymt tunga ögon.

Tre-rätters..

 

Förrätt - avocado med skagenröra :)



Varmrätt - färskostfylld fläskfilé, sallad, kroketter, röra och bearniesås + blodsocker och insulinpennan.


Björn svirar ihop efterrätten :)


Kladdkaka med vispgrädde :)


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0