BLÄÄ..

Imorse vaknade..

Jag med en galen huvudvärk + att jag är förkyld, håller på att tappa rösten. Har legat och hostat halva natten, usch. Låter som anki i barnprogrammet "anki och pytte".. Känner mig inge vidare pigg. Blodsockret låg på 12.8 mmol/l så det blev en dejt med insulinpennan och sedan krypa tillbaka under täcket. Inget jobb för min del idag.

Har precis ätit frukost, lyckades komma ned till 8.4 mmol/l i blodsocker. Skönt det iallafall. Jag brukar oftast vakna med bra morgonvärden så det är jobbigt när man startar dagen med ett högt blodsocker.

Idag blir..

Det en riktigt lugn dag för min del, ska bara chilla framför tv:n och datorn och vänta på att hjärtat slutar. Den bästa medicinen är att vila. Ikväll ska jag och cissi bara vara hemma, typ äta middag och hyra någon film. Hon jobbar imorgon och jag är ju ändå inte kry. Det ska iallafall bli mysigt att ha henne i närheten, jag längtar!

Hur mår ni? - Peace!


Kommentarer
Postat av: Ida *yh* Alfredsson

Högt? Jag vaknar nu mera allt som oftast på 22...

2011-05-27 @ 10:40:27
URL: http://wooolengirl.blogspot.com/
Postat av: Anna S

Ja tack fint här idag. :)

Krya på dej. Hoppas att du kommer ha det bra med partnern ikväll. Låter bra att ta det lugnt.



2011-05-27 @ 16:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0