DIABETESDAGBOK..

Jag har börjat..

Föra diabetesdagbok nu igen eftersom jag har haft lite svängiga blodsockervärden på senaste tiden, vilket är väldigt påfrestande för kroppen. Och igår såg värdena helt okej ut, några enstaka värden som jag skulle vilja få ned lite men annars är jag faktiskt grymt nöjd..

Jag för även dagbok på datorn, där jag också fyller i vad jag äter och hur mycket insulin jag tar vid alla olika tillfällen. På så sätt ser jag ett mönster över mina blodsockervärden och kan därför förbättra dem och få stabilare värden (hålla dom på en jämn nivå)..

 



Peace!


Kommentarer
Postat av: Nina

Supervärden ju! Grattis :)

2011-05-03 @ 10:59:50
URL: http://www.bloggen.fi/diabetes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0