EN SOLIG..

lugn och..
Bra måndagsmorgon, känns som en grym start på veckan. Det är 15 grader ute och klockan är inte ens 09.30. Det är ju bara hur härligt som helst! (:

 

Imorse vaknade jag helt utvilad vid åtta-tiden. Superskönt med tanke på gårdagen. Igår var det nämligen en dålig diabetesdag. Jag pendlade i blodsockervärde hela dagen, upp och ned om vartannat. Och till följd av det + en hel dag med shopping mådde jag riktigt dåligt på kvällen. Jag var toktrött, hade en enorm huvudvärk och frossa. Det slutade med att jag släckte ned datorn vid nio-tiden och somnade innan big brother ens hade slutat. Boooring!

 

Imorse vaknade jag med ett blodsocker på 9.7 mmol/l. Lite högt men under 10.0 mmol/l är jag faktiskt nöjd. Trots att jag föredrar att vakna på ett blodsocker runt 4-7 mmol/l.

 

Ska fixa lite bilder på det jag handlade igår så ska jag givetvis dela det med er under dagen! (:

 

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0