EN TORSDAG..

I mitt liv..

Jag tänkte visa er min torsdagseftermiddag/kväll i bilder..

 



Det började med att hjärtat kom och plingade på dörren innan jag skulle åka till täby centrum med forsman och björn. Där står min kärlek med rosor till mig. Jag blev alldeles varm i hela kroppen. Tack hjärtat - jag älskar dig! ♥

På plats i..

Forsmans fååååård beger vi oss till täby centrum - jag och mina underbara vänner - forsman och björn! (:
Diverse shopping väntar..



Jc - 249 kr


Jc - 499 kr



Jc - 299 kr



Jc - 299 kr



Jc - 299 kr



Jc - 299 kr



Jc - 99 kr



Jc - 79 kr


Stadium - 19 kr


Medans jag står..
Och betalar hör jag hur forsman och björn står och småpratar och skrattar. Därefter glider vi in på carlings där dom har något nytt märke som heter "emmett".. Det roliga är att jag kallas för emmet, så nu har man alltså lanserat ett nytt klädmärke också! ;)

 


En emmett-tischa!


Därefter blev..

Det middag på ett litet fik..

 


Sallad och pepsi max för min del :)


Shoppingen inför idag, fredag..




Det blev agda - alltså kycklingfiléer och marinad.

Och kan ni gissa..

Vad det sista besöket var någonstans?

 

 


Yeah, på bolaget.


Ikväll vankas..
Det grillfest och bira, me like! ;)




Grym fredag på er alla! :)



Peace and love!


Kommentarer
Postat av: Anna S

Kul med shopping!

Skoj att ha en T-shirt med sitt smeknamn på med.

Gillar metallbitarna/nyckelhängaren från JC jättemycket.



Ha det så kul ikväll!

2011-05-06 @ 10:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0