MÅNDAGSKVÄLL..

Och idag har..

Jag jobbat långdag, 07.30-16.30. Eftersom mitt hjärta var ledig idag så var jag hos henne på min rast och sedan så träffades vi när jag hade slutat igen. Tog en promenad ned till ica och handlade middag. Riktigt mysigt att spendera måndagskvällen tillsammans med henne. Dessutom var vi ju tvunga att prova den "nya" chokladen från marabou - marabou carribean. Och ja, jag har diabetes och jag får äta godis så länge jag tar insulin till!


 

Eftersom jag gillar både banan, kokos och choklad så tycker jag att det var en trevlig kombination, klart godkänd! :)

Ikväll blir det lugnt för min del, jag är ganska trött så jag ska nog sova ganska tidigt ikväll. Fast och andra sidan skulle jag vilja se big brother, så vi får se när jag somnar. Hahaha! (:

Peace!


Kommentarer
Postat av: Anna S

Den chokladen ser god ut.

Jag såg några Marabou-småkakor i affären idag. Schweizernöt och vanliga Mjölkchoklad. Har inte provat men det blir nog framöver.



Ja, många tror fortfarande att diabetiker inte får äta godis alls. Det gäller att informera. :)

2011-05-30 @ 22:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0