SÖNDAGSEFTERMIDDAG..

Och jag har..

Haft en riktigt grym helg hittills. Och mer aktiviteter blir det ikväll. Ska hem till lina, tess och hampus på tacomiddag, vi blir nog ett gäng. Mycket trevligt! (:

Tänkte dela med mig lite av mig helg hittills..

Fredag..

Grillfest hemma hos gullan, otroligt trevligt. Grillspett med klyftpotatis och diverse såser. Det blev några bira och några glas vin. Kvällen innehöll pingis, kubb och utgång.

Dock blev det ingen utgång på tre kronor för min, forsman, björn och robbans del eftersom snubben i garderoben tvingade oss att hänga in våra väskor 20 minuter innan dem stängde medans alla andra som var där inne hade sina väskor med sig in. Dålig stil tycker jag, eftersom min väska trots allt innehåller nödvändiga saker såsom blodsockermätare, sprutor och dextrosol.

En grymt trevlig kväll hade vi iallafall - tack gullan! ♥

Lördagen..

Lugn dag hemma hos mig med hjärtat, vi åt pizza och gjorde oss i ordning för kvällen. Det blev middag på kinarestaurangen tillsammans med några vänner och därefter fortsatte vi med filmkväll hemma hos björn. En mycket lugn valborg eftersom vi var ute i fredags. Superskönt! (:

 

Söndag..

Sovmorgon och morgonmys med hjärtat. Vi åt en god frukost och sedan gick vi tillbaka till sängen. Jag gillar söndagsmys! (:
Ikväll ska vi som sagt till lina, tess och hampus.

Hur har eran helg varit?


Kommentarer
Postat av: Anna S

Låter som du hade en jättebra helg! Alltid kul att träffa vänner och hitta på saker. :)



Min helg var jättebra. Har träffat två olika vänner och varit på teater. Solen har skinit och jag har mått bra. :) Ikväll blir det att ta det lugnt framför TV´n och datorn.



Ha det så fint.

2011-05-01 @ 20:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0