TISDAGSEFTERMIDDAG..

Och här sitter..

Jag med ett stort glas kaffe och njuter av denna tisdagseftermiddag. Tisdagar = kort arbetsdag för min del, vilket faktiskt är rätt skönt. Då hinner man med så mycket annat också! :)

 

Jag tänkte titta på gårdagens avsnitt av big brother efter att jag har bloggat, eftersom jag inte hade tid med det igår. Jag var nämligen på dejt med john blund vid den tiden, hahahah! ;)

 

Jag fick en..

Otroligt härlig kommentar i min blogg, från en diabetessjuksköterska som läser bloggen. Den kommentaren gjorde mig mycket glad och jag tänkte att ni skulle få se den..


"Hej Emelie, arbetar som diabetessjuksköterska och tycker att du har gjort en helt fantastiskt bra blogg! Vänligen Ellinor"
 


Hur glad blir man inte av det? Jag växer som människa när jag läser något sådant, blir varm i hela kroppen och känner att jag gör något bra! :) Då blir jag påmind om varför jag startade bloggen - just för att nå ut med mer kunskap samt att komma i kontakt med andra diabetiker. Och kanske till och med inspirera andra människor som lever ett liv med diabetes! :) Tack Ellinor!

 

 

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0