INNEBANDYMATCH!

Igår kväll var jag och resten av gänget och tittade på innebandy. De vita krigarna caperio tog emot balrog och en vinst för caperio skulle innebära att dem går vidare till semifinal :) Och det är klart att dem vinner, woho! :) Caperio är vidare till semi ;)

Idag har jag match, sista matchen för säsongen och ekerö står för modståndet idag. Sist vi mötte dem vände vi matchen och vann på 57 sekunder, rätt härlig känsla! ;) Jag hoppas bara att mitt blodsocker går ned lite till, ligger just nu på 12.6 mmol/l. 

Vallentuna-Ekerö > hammarbacken kl 17.30! Be there! ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: hihi ja :) I love pink <3 Och jag gilla din fredagsknäppisbild :D haha

2010-03-20 @ 17:12:32
URL: http://hannahsworld.blogg.se/
Postat av: casandra

Hej jag undrar över följande frågor om du har lust att besvara lite :)



Vad är diabetes?

Orsaker?

Symtom, verkan?

Följdsjukdomar?

Olika typer?

Botemedel?

Framtidsutsikter?

2010-03-22 @ 01:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0