BÄR NÅGOT LILA FÖR ATT SÄGA EN SJÄLVKLARHET.

Idag är det den 27:e oktober..

Dagen till ära bär vi något lila för att säga en självklarhet - oavsett sexuell läggning, ursprung, kön och ålder. Bär du något lila så säger du "it gets better" till alla HTB-ungdomar och vuxna i sverige som ännu inte har mod att vara öppna.

I mina ögon är..

Det självklart att man ska vara sig själv. Jag kan inte förstå att människor som vågar stå för den personen dem är, ska bli utsatta för alla möjliga hemskheter.. Varför är det så?! Är inte lyckan det viktigaste? Att få vara sig själv, precis som man är?! I mina ögon är det en självklarhet!


Jag är lila idag, är du?!










VI ÄR ALLA LIKA MYCKET VÄRDA! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0