DM..

Spelades i hammarbackshallen igår..

Och för motståndet stod täby is elitserielag. Ett grymt bra lag som spelar snabb och schysst innebandy. Vi själva lirar i division 3 så det är lite divisionsskillnad på oss vill jag lova. Hur som helst så åkte vi ur dm igår och vi hade inte väntat oss något annat heller. Jag hoppas att täby tar hem hela skiten, det förtjänar dom! :)
Jag kunde dock bara spela typ 10 minuter in i första perioden innan min hals och mitt blodsocker strejkade stenhårt, låg då på 17 mmol/l och då är det farligt att spela match/träna. Det höga blodsockervärdet beror på att jag har en infektion i kroppen, min förkylning. Och även när jag kom hem låg jag på 16.4 mmol/l, tog 2e humalog och gick isäng med hjärtat.

Idag har det blivit..

En lugn morgon med frukost, lite tv-tittande, lite dator och en dusch. Hade lyckats få ned blodsockret till 10.9 mmol/l imorse, lite högt men inte jättefarligt.

Senare i eftermiddag/kväll ska jag, malin och grodan bege oss in till stan och äta middag och spela biljard. Det ska bli skoj :)

Nu ska jag gå ut i köket och försöka trolla ihop någon form av lunch, kanske varma mackor? Ja, det är lätt och gott. Så får det bli.. :)

Puss&kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0