GODMORGON.

Godmorgon världen..

Jag vaknade runt 8.30 idag och knäppte då på tv:n för att titta på den sista halvtimmen av vakna med the voice, trevligt program det där. Gick sedan upp och duschade och nu har jag precis ätit en underbar frukost. Som glutenintollerant finns det inte allt för mycket i brödväg och jag brukar i princip bara äta fria limpans grova bröd. Men igår när vi var nere och handlade så hittade jag vallmofrallor som var glutenfria, woho tänkte jag och köpte ett paket. Och gissa vad, dom var kanongoda! :) Så imorse blev det jättegod frukost. Vallmofralla med hushållsmedvurst och tomat på, lite filmjölk och en kopp kaffe. Hur gott lät inte det? ;) Kan dock inte lägga upp bild eftersom min mobil bor hos familjen forsman för tillfället (tappade den i deras bil i söndagskväll).. Smart emmet, nej!

Snart ska jag kika på våra bästa år, världens segaste serie men jag har ändå fastnat i den.

Tänkte även slänga in ett inlägg om gårdagen som var mycket trevlig, men det blir senare :)


Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0