GRYM HELG.

Jag har haft en alldeles..

Underbar helg. Fredagen spenderades som sagt med hjärtat i stan. Och jag kan lova att vi letade som galningar efter nya inomhusskor till innebandyn, men vi kom inte hem med några. Jag lyckades åtminstone få med mig en vattenflaska hem, bra jobbat! ;)
Efter shoppingrundan åkte vi hem och tittade på idol och hade fredagsmys. Blev en ganska tidig kväll men det var skönt vill jag lova.

I lördags var vi uppe i hammarbacken vid 09.00 för att titta på alex's småtjejer som spelade sin första seriematch någonsin. Och gud vilka söta små barn. Därefter gick vi hem och tog det lugnt en stund innan vi åt lunch och gjorde oss i ordning för kvällens äventyr.
Middag hos katja stod på kvällens schema, med lite trevlig dryck till. Bestämde oss senare för att gå ned till något gammalt uteställe i rotebro för att kolla på katjas kompis flickvän som lirade i något band. Mycket trevligt. Och sedan tog jag och hjärtat en taxi mot tegelbruket för att överraska malin, ida, hanna och katta som redan var där. Haha, det anade ni minsann inte ;) Ibland är vi bara för bra!

Söndagen blev lugn. Körde den gamla klassiska visan, söndagspizza till lunch. Och efter lunchen förflyttade vi oss 10 meter till caféet för kaffe. Runt 14 tog jag och cissi tåget till täby centrum där vi skulle titta i lite butiker och jag lyckades hitta ett nytt innebandyblad och ett par jeans. Blev middag på tacobar innan vi skulle gå till tibblehallen för att se caperiotäby-warberg. Dock blev det förlust för caperios herrar.


Tänkte bjuda på lördagens outfit, mycket nöjd!

 



T-shirt; ginatricot - 99 kr.

Väst; h&m - 199 kr.

Chinos; carlings - 299 kr.
Skärp; h&m - 149 kr.

Klocka; ur&penn - 298 kr.

Armband; h&m - 69 kr.


Kommentarer
Postat av: Katta

Nä blev sjuukt överraskad haha :D

2010-10-04 @ 10:56:15
Postat av: Malin

Mycket trevlig överraskning måste jag säga! :)

2010-10-04 @ 11:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0