KRYSSNING..

I lördags åkte vi..

På kryssning, en mycket trevlig sådan. Båten avgick 18.00 och då började vi med middagsbuffé, galet mycket mat fanns det. Runt 20.00 när dom slängde ut oss från buffén och vinkranarna vinglade vi ner i taxfreen. Och det tog inte lång tid förrän man hade någon vara i korgen. Dock bestämde vi oss för att bara kika och handla dagen efter istället, smart drag.

Trist nog fick man inte handla någon alkohol på ditvägen i taxfreen så vi återvände till hytten för att byta om och chilla lite men det dröjde inte länge förrän vi drog vidare till fun club och köpte drinkar. Haha :) Jag blev kanonglad när dem hade light läsk att blanda drinkarna på, vilket höll mitt blodsocker stadigt under hela kvällens gång. Så jag drack typ rom och cola hela kvällen men det var gott och så värt det för att slippa sticka upp i blodsockervärde! :)

Jag lyckades med det mesta under kvällens gång, jag är då inte rädd att ta mig an utmaningar måste jag säga. Jag lyckades få en främmande snubbe att knyta mitt skosnöre som hade gått upp, bjuda upp båtens fyllekaja till dans och även få anita, säkerhetsvaktens, autograf. För er som har sett på tv-serien "färjan" så vet ni nog vem det är.

I söndags..

Blev det lugnt för vår del. Började morgonen med båtens frukostbuffé och sedan spelade vi på maskiner och handlade i taxfreen. Käkade lunch på ett cafée och chillade lite i hytten och sedan var det nästan dags för avgång i stockholm vid 15.30.

Jag hade en..

Sjukt trevlig kryssning så tack till er som var med! :) Det får vi absolut göra om! :)

 

Tänkte bjuda på bilder när jag har snott kattas foton, eftersom jag själv inte tog några typ. Och kvalitén på dom bilderna som jag väl tog är riktigt kass.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0