LÖRDAGSMORGON.

Och jag har ätit god frukost..

Och druckit mitt morgonkaffe. Blodsockret låg på 5.4 mmol/l när jag vaknade vid 8.30 men eftersom jag visste att det skulle dröja med frukosten så drack jag ett glas mjölk för att slippa en känning, så innan frukosten vid 10.00 låg blodsockret på 8.1 mmol/l. Strålande! :)

 

Gårdagen blev mycket..

Trevlig måste jag säga. Blev fläskfilé oscar till middag och sedan bowlade vi. Efter bowlingen gick vi hem till ida och där färgade malin mitt hår och sedan tittade vi på idol. Därefter var alla rätt trötta så vi knallade hem i kylan för ett par välbehövliga timmars sömn.

 

Idag ska..

Jag, hjärtat, ida, malin och katta på kryssning. Ut på ålands hav var det ja ;)

Kanske att man skulle börja packa nu då? Ja, det vore nog en bra idé. Jag återkommer med bloggandet på måndag! :)

 

Puss&kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0