LUNCH..

Lunchdejt med tant..

Björn nere på vårt andra hem, pizzeria istanbul. Haha, dom kan typ våra beställningar utantill.. Dock kan dom ha fel när man blir sugen på en annan sallad. Snart borde dem bjuda på en gratis måltid tycker jag. Denna vecka har vi ätit lunch där nere tre dagar, haha. Deras sallader går hem bra måste jag säga, kanongoda. 

Jag är sådär lagom sugen på en kopp kaffe just nu, så ska nog knäppa på bryggaren nu. Jag älskar ljudet av kaffe som bryggs och framför allt doften. Ljuvlig! :)

 

Önskar er alla en grymt trevlig helg..

Kommer dock inte att bli så mycket bloggande i helgen för imorgon drar vi på kryssning. Ut på ålands hav var det ja!

Take care! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0