MAGMUSKLER..

Jag bättrade garanterat..

På mina magmuskler igår och dessutom förlängde jag mitt liv med otroligt många år eftersom det sägs att ett gott skratt förlänger livet. Och igår skrattades det fruktansvärt mycket.


Först lunchade jag med malin och på eftermiddagen kom forsman på fika eftersom mammas kompis var här, och mammas kompis är forsmans farmor. Trevligt värre. Sedan skulle jag och hjärtat och hennes syrra egentligen ha skruvat ihop våran nya säng, men det hade dykt upp något annat för jessica så det blir en annan dag. Istället blev det tacos hemma hos mogge och katja, mycket trevlig tillställning. Tittade på halvåtta hos mig och sedan lite på bonde söker fru. Hahaha, herregud vilka bönder och sökande det är med i år, fruktansvärt roligt! ;) Så jag kan absolut lova att mina magmuskler blev en aningen starkare! ;)

Idag har det varit..

Lugnt för min del, börjar bli förkyld. Usch, jag hatar dessa tider på året. Ikväll är det innebandyträning, men det blir nog lite halvlugnt för min del som sagt. Har faktiskt inga direkta planer för dagen. Tänkte snart bege mig ut på arbetsförmedlingens hemsida för att kolla om det har dykt upp några intressanta jobb. Jag måste säga att arbetsförmedlingens hemsida suger riktigt hårt eftersom det typ bara är lärar- och chefsjobb. Eller så är det krav på erfarenhet på x antal år, m.m. Och då är min fråga - hur sjutton ska vi ungdommar kunna få ett jobb?! Jaja, titta kan man alltid göra och hoppas på det bästa!

 

Puss&kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0