SKÖNA FREDAG.

Underbart med fredag..

Idag är det en sådan där skön fredag som man behöver ibland. Började dagen med att ta ett blodsocker som visade 8.6 mmol/l - underbart! Har ätit god frukost och tittat på våra bästa år. Tagit en varm dusch och gjort mig i ordning för dagens äventyr. Nu sitter jag här och ska försöka knåpa ihop ett litet inlägg till tonerna av lasse berghagens - stockholm i mitt hjärta.


I eftermiddag ska jag och hjärtat bege oss in till storstaden stockholm. Tanken är att vi ska köpa nya inneskor till innebandyn då vi båda verkligen är i stort behov av detta. Jag måste dessutom köpa en vattenflaska eftersom min förra blev snodd innan matchen förra helgen, buhu.. Och det blir säkert flera inköp än bara skor om jag känner oss rätt. Ska bli oerhört mysigt att bara driva runt i stan tillsammans. Och sedan tänkte vi satsa på middag i stan också.


Dagens outfit blev följande..




Sjal;
jack&jones - 149 kr

Farfarströja; jc - 199 kr
Jeans; h&m - 399 kr

Skärp; jack&jones - 249 kr

Klocka; ur&penn - 298 kr på rea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0