DAGENS MÅL..

Bra och stabila..

Blodsockervärden som får mig att må bra. Imorse startade jag med ett blodsocker på 5.4 mmol/l. Ringde ett samtal som jag var lite nervös över och mätte blodsockret ungefär 30 minuter senare igen, precis innan frukosten. Hade då ett värde på 6.9 mmol/l.

 

20e lantus och 3e humalog har jag nu som aktivt insulin i kroppen. Till det har jag ätit en glutenfri fibersmörgås med ost och gurka på, samt en liten skål med turkisk yoghurt och frysta bär i. Och givetvis dricker jag nu mitt morgonkaffe med en liten gnutta mjölk i. Tittar på skilda världar och tar det lugnt. Har redan nu planerat en god och nyttig lunch som jag senare kommer att lägga ut på bloggen.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0