EN DRINK..

Såhär mitt på..

Blanka dagen, en helt vanlig torsdag. Och nej, jag är ingen alkis, hahaha! Jag tog med morsan på en promenad ned till ica för att handla groggvirke tills imorgon. Det finns inte mycket light-produkter eller juicer med lite socker i, vilket är lite dåligt kan jag tycka. Tänkte för omväxlingsskull blanda lite drinkar imorgon.. Kan bli spännande (:

Jag var ju givetvis tvungen att testa nu, så att jag inte blandar något som smakar skit tills imorgon.. Hahaha!


Lilla emmet idag..

 

 

Handling på ica..



Juice, vodka (inte inhandlad på ica) och pärondryck

Så jag var ju..

Tvungen att blanda en drink på dessa ingredienser för att provsmaka. Så ja, här sitter jag med en drink i handen och klockan är inte ens 12.00..

 



Skååååål!

Peace!


Kommentarer
Postat av: Anna S

Jag tror att drinken var god! Ser god ut! :)

2011-04-28 @ 21:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0