EN SMULA LYCKA..

Är det när..

Jag tar ett blodsockervärde innan lunchen och ligger på fina 6.1 mmol/l - då blir man glad! :) Ska fortsätta titta på skilda världar nu, är inne på sista skivan nämligen. Och om en stund blir det lite kaffe med mammsen.

Det känns som en soft dag idag och det var verkligen bra tajming med ledigt igår och idag, för då kan jag lägga all min fokus på diabetesen och få ordning på värdena. Jag är mycket piggare och mår mycket bättre.

Stabila och bra blodsockervärden, det vill vi alla ha! (:

Peace!


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: kanoner och dessutom med toppen väder ;)hihi..

Hur står det till med dej idag då?? :D

2011-04-27 @ 18:58:01
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0