EN SÖNDAGSKVÄLL..

Jag har haft..

En fantastiskt trevlig helg tillsammans med mitt hjärta och mina älskade vänner. I fredags blev det lite grillning hos forsman och sedan mötte jag, hjärtat och gullan upp grabbarna grus som drack bira på våning ett. Satt och snackade en stund, trevligt värre! :)

 

Lördagsmorgonen..

Började rätt tidigt för min del, klev upp vid 08.30 för att duscha, äta frukost, dricka morgonkaffe och välja outfits. Dagen spenderades hos mårten och katja med innebandyfinalerna, både damerna och herrarnas. Runt 12.00 knäckte vi den första cidern/ölen och så fortsatte dagen. På kvällen gick vi ut i stan, på dubbliner, en irländsk pub. Och efter puben blev det givetvis ett kärt besök på mc dondald's.

Det var grymt trevligt! :)

Söndagen har..

Spenderats med mitt hjärta och sedan lunchade jag med björn, forsman och helsingborg. Det har varit en lugn söndag, precis vad jag behövde idag. Dock känner jag mig lite halvhängig, förkylningen sitter fortfarande i kroppen.

Jag saknar dessutom min cissi redan! ♥

Sitter och tittar på big brother nu och sedan blir det sängen. Chansar på att det eventuellt kommer att bli jobb för min del imorgon, tror att dom kanske ringer och vill att jag jobbar.

Peace my friends! :)


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: kanoners :D

har du haft en bra helg?? :b

2011-04-17 @ 22:21:59
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Anna S

Låter toppen!

2011-04-18 @ 08:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0