EN VÅRDAG..

Solen sken..

Och fåglarna kvittrade när jag promenerade till jobbet vid 07.15 imorse, hur härligt är inte det?! :) Slutade tidigt idag, klockan 13.00. Har precis tagit mig en dusch och nu dricker jag en kopp kaffe och lyssnar på swingfly - me and my drum. Jag älskar den låten! ;)

Ska alldeles strax möta upp björn i centrum och så ska vi ta tåget till stan för att möta ida, även kallad öland här i trakterna (ett smeknamn som jag införde så att alla förstod vem jag pratade om).. Ska bli supertrevligt! :)

Ta hand om varandra!

Peace!


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Toppen :D hihi!!

Har du sovit gott??

Händer de ngt skoj idag?? :D

2011-04-06 @ 07:38:18
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0