GODMORGON VÄRLDEN..

Vilken strålande morgon..

Det är en skärtorsdag som denna. Jag vaknade vid 05.00 imorse av att jag kände mig väldigt konstig + en enorm hjärtklappning - lågt blodsocker. Jag sprang upp och fixade ett glas oboy och somnade sedan som en stock efteråt. Imorse, innan frukost, låg blodsockret på 9.3 mmol/l, så det var ju inte jättehögt. Ibland är det lätt att blodsockret sticker iväg för högt efter en känning.

Jag startade morgonen..

Med sovmorgon, gick inte upp förrän vid 09.00. Gjorde iordning frukost och morgonkaffe och satt på den gamla serien "skilda världar" som sändes på 4:an 1996, mån-fre kl 19.30. Lite nostalgi över det hela! :)

Jag har även bokat tid hos frisören, lagom till kryssningen som vi drar på den 13:e maj. Så den 10:e maj ska jag fixa till frisyren, det börjar bli långt nu..

Peace!


Kommentarer
Postat av: Björn

Jag ska också frisera mig den 10:e ;)

2011-04-21 @ 12:35:35
Postat av: Anna S

Känning är jobbigt! Jag hade en på em , åt 2 mackor och somnade. Vaknade på 15 nånting i bs.



Härligt för dej att klippa dej snart! Jag är också på väg.

Vad kul med kryssning. :) Brukar ju vara avslappnat och skoj.Karaoke mm. :p



Jag kollade på Skilda Världar när den sändes. Alltid kul med lite nostalgi. :p

2011-04-21 @ 19:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0