ONSDAGSEFTERMIDDAG..

Och här sitter..

Jag med en kopp kaffe, galet gott! Imorse blev jag väckt av telefonen, jobbet behövde mig idag också så det var bara att kliva upp. Duscha, äta frukost och knalla dit. Inte mig emot, vill jobba! :) Blev en kort dag, 8.30-13.30.. Fick veta redan idag att dem behöver mig imorgon med, alltid skönare att veta dagen innan om man ska jobba nästa dag. Och det är lättare för mig att planera så att det inte blir så stressigt, då håller jag lättare blodsockret på en jämn nivå.

Eftersom jag slutade så tidigt idag och hjärtat hade en halvdag att ta ut från sitt jobb, så hann vi träffas en stund. Supermysigt! :) Jag älskar den här tjejen mer än allt annat, rätt galet att man kan känna så starkt för någon! <3

Ikväll ska jag träffa forsman och björn, ev helsingborg (?) och grilla. Hur mysigt är inte det?! Jo, grymt mysigt! :) Och framförallt otroligt gott! Ja, jag älskar grillat med såååås! ;)

Peace!


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: okey :D

allt bra med dej idag?? :)

2011-04-13 @ 19:26:39
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0